Theodors skratt

Min lilla älsklig bjuder inte alltför ofta på sitt härliga skratt men när det väl händer blir jag helt lycklig i kroppen och skrattar jämt själv då, det smittar verkligen av sig! Hittills, fram till ikväll har han bara skrattat om man kittlar honom på magen med att prutta med munnen eller liknande. Men ikväll som sagt så skrattade han åt mig! Han låg bredvid mig på golvet i köket, i sitt babygym, och var lite grinig medan jag diskade hans nappflaskor. Hörde hur han började bli grinigare och grinigare och började då sjunga på låten "känner du Lotta min vän, hon bor i fiskaregränd, hon har en söt liten vän, kom får du dansa med den, la la la la la la laaa....." fast sjunger såklart Theo ist för Lotta. Och samtidigt som jag sjöng tog jag i på vissa ord lite extra och hoppade upp och dök sedan ner mot honom och då skrattade han! Åhh! Vi höll på så i typ en kvart, sen dog min kondis hahaha! Min fina fiskorv! Så kul att du börjar få mer och mer personlighet och man får mer och mer respons :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: