Senaste dagarna!

Sovit hos pappa, myst med mostrar och mormor, lekt snabbt med Tristan och Mimmi, babysim osv.

Imorgon ska jag åka med min galna granne och shoppa barnkläder :) hon hade tydligen hittat en jättebra affär så nu ska vi dit! Sen kommer svärfamiljen på besök och då ska jag få träffa Pontus moster för första gången! :)

Legat vaken en timme nu. Min sömn är ju helt upp å ner. Vaknar massa på nätterna trots att Theo nu sover som en liten prins! Somnade vid 20 och sov till 04, ammade och så somnade han om. Liten älskling!

Ammar inte särskilt mycket längre. Lite blandade känslor med det, är himla mysigt men han verkar må bra av mera mat. Sover bättre och är allmänt gladare !

Nej ni! Nu ska jag sova! Nattinatt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: