Massa projekt

Imorgon ska vi, jag, Pontus och Theodor leta rätt på öppna förskolan i gribbylund. Hoppas vi hittar och den är trevlig :) annars ska jag på fredag till öppna förskolan i Upplands Väsby.

På kvällen sen ska jag, pappa och Catrin iväg på en kurs.

Utöver detta har jag massa böcker att plugga igenom och en MASSA dopförberedelser också. Vi kommer bli ca 55 pers så det är ju en del! Visste inte ens att jag kände så många... Och då drog vi ändå gränser för att "inte spåra" med inbjudningarna.

Min korv har 1 tand som spruckit igenom och en till som är på g. Båda två där nere, urgulligt! Dock gör den andra tanden att han inte är på lika gulligt humör. Har varit gnällig hela dagen och somnade inte som han brukar, efter vällingen i sängen utan jag fick ligga bredvid honom i våran säng och så somnade han tillslut.

Har vart uppe sen 05.45 så jag är hyggligt utmattad nu. Ska hoppa ner i sängen med min lilla Theodor så jag orkar gå upp med honom imorgon bitti så pappa P får sova ut, då han nästa. Jämt jobbar natt.

Skulle vilja börja göra smycken och sälja också! Och skriva en bok. Har massa planer men inte tiden. Jeje.. Måste rensa igenom hela vårat kaos hem också. Organisera vinden och slänga skitsaker man samlat på sig genom åren. Snark. Måste få lägenheten fixad också så man kan börja barnsäkra nu när lilleman börjar förflytta sig. Han kröp lite när jag hjälpte honom. Åh vad snabbt tiden går!

Nej men nu spårade inlägget som vanligt. Godnatt!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: