Ingen födelsedag

Fyller år på lördag. Fel. Söndag till och med. 16e september och det är så underbart att Pontus kommer sova hela min födelsedag pga nattjobb. Lovely. Hade vart kul att iaf hitta på något om man nu inte har möjligheten att fira sig, vilket jag inte har för jag kan ju inte ta hem folk när han ligger och sover. Plus jag orkar inte städa, laga mat och baka inför dagen själv om det nu skulle komma folk. Inte när man har en liten bebis att ta hand om samtidigt.

Aja, min födelsedag har varit som den största händelsen för mig varje år, kanske dags att låta det bara va en vanlig dag från och med nu. Känns nog bäst så för annars har jag på tok för höga förhoppningar och blir bara besviken. Over and out.

Postat av: Emelie

Mäh! Han får ta ledigt tycker jag!! Dumma donkenbonken! Hade jag varit hemma hade jag jobbat hans natt så han kunde få vara hemma och fira dig!

2012-09-12 @ 21:47:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: