Födelsedagen

Hade en helt underbar dag igår som sagt. Hade ju räknat med att vara hemma hela dagen med bara Theo men ist så firade hela familjen mig! Morgonen började med att Pontus kom med frukost på sängen och sen kom pappa & Catrin också med frukost, sånt och presenter :) fick helt perfekta presenter, bara sånt jag önskat mig! Så av pappa fick jag en matberedare med en miljon tillbehör, är en jättebra! Av alla systrar fick jag massage och sen av Carro m familj å Catrin med man fick jag bidrag till bh, vilket är väl behövligt då jag är trött på att gå runt i amningsbhar som typ trycker ner tuttarna haha! Av Cissi och Micke fick jag två besök till naprapathögskolan, min rygg är paj så det blir underbart! Och sen av min älskling fick jag en helkväll i oktober med dirty dancing musikalen och middag på fridays, samt barnvakt :) åhh! Happyyy!

Nu är jag helt slut! Ska nog hoppa ner i sängen och sova middag med Theodor :)

Postat av: Elin

Härligt! :) Hoppas du fick mitt grattis-sms :) Puss!

2012-09-17 @ 22:45:59
URL: http://elinlonnfors.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: