Alsing bajsing

Började nog på ett inlägg igår då rubriken va i fylld. Det sista jag minns är att jag sitter i sängen och kollar på mobilen och har TVn på i bakgrunden för att vänta till sex and the city började, jo tjena, tror jag somnade så sittandes. Måste kolla med p om jag va vaken när han kom hem. OJ vad trött jag var!

Igår så åkte vi till arninge och handlade våtservetter, dessa kostade nu 15 kr ist för 10 kr. Jag frågade kassörskan på barnens hus om alla barnens hus hade höjt priserna och hon svarar: Jaa, men det är ju inte med så mycket! Nej visst, EN FEMMA är inte hela världen men höjningen är på 50%! I längden blir det MASSVIS med pengar! Dum kommentar av henne. Plus att deras service är HEMSK! Andra gången vi går dit. Båda gångerna har det varit ca 5-6 pers som jobbat och nästan bara vi som varit kunder och dom står bara och pratar med varandra och bryr sig inte om oss. Vi fick till och med vänta några min på att få betala då dom va tvinga att prata klart först. Sista gången jag åker dit. Kommer i fortsättningen åka till väsbys barnens hus. Grymt trevliga där!

Efter detta åkte jag och Theo till värmekällan för att kolla lite hit det går för Carro samt möta upp pappa. På vägen dit passerar vi ett gäng med invandrar ungdomar varav en säger något om en macka och en annan svarar: MACKA! Jag haaaatar ordet macka!! Precis som ordet LYX STOLPE! Världens fulaste ord, LYX STOLPE! Hahhaha jag höll på att pinka ner mig av garv!!!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: