Theo visar kärlek

Jobbade på pappas jobb idag så både igår och idag har jag jobbat och med det varit ifrån Theo ganska mycket :( han har varit ganska grinig idag sa Pontus och när jag kom hem så "pussade" lillkorven mig massa. Hans pussar betyder att han gapar så stort han kan och försöker äta upp min mun. Haha sötkorven! Jag började skratta så mycket så jag råkade spruta lite spott i hans mun hahaha! Men vafan, han kommer ju från mig så va spelar det för roll? ;)

Sen åkte Pontus och Adam in till stan och då somnade lillfjärten på mig. Va tvungen å väcka honom sp det inte skulle störa nattsömnen. Han har idag på em också visat intresse för att resa sig upp mot saker, har inte kommit på hur man gör ännu men han sätter ena eller båda armarna uppe på olika saker när han ligger på mage så det är inte läge kvar innan han kommer på hur han ska göra. Min kärlek till dig går inte att beskriva. Att du kom in i mitt liv har gjort mig så mycket lyckligare och jag känner mig som en bättre människa. Mammas kille! Och att du så tydligt pussar mig visar att du älskar mig med! Ååååååhhhh korvkärleken <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: