God morgon Upplands Väsby!

Eller det blir att säga så snart ;) ska fixa mig snabbt och slänga i mig frukost innan jag fixar bebisen och åker från Täby till Väsby. För vi ska till öppna förskolan! Yey! På dejt med Helena och Matilda! Så lika bra att Theo får sova så länge han orkar nu så får han väl äta frukost där borta eller på vägen dit så han orkar leka en massa. Är så kul att få träffa en bebis i samma ålder. Har provat öppna förskolan i Täby, löttingelund, men jag känner bara att mammorna där och jag har noll gemensamt så det blir ju Inge bra för Theo heller som inte kan leka med en bebis där då dessa rika Täby mammor leker solsidan och har barnen i famnen och skryter om vem som har störst tomt eller ring på fingret. Sen kommer jag där, ca 10 år yngre än alla och jobbar på donken och är lite mer av en crazy människa än dom. Hihi! Fördomar? Japp!

I förrigår ålade knorvis för första gången utan att slänga sig från sida till sida. Haha ålade runt vardagsrumsbordet i en väldig fart och försökte få tag på allt han inte ska ha.

Nej men fixa sig var det! Hördes senare! Kom till öppna förskolan i Upplands Väsby vettja!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: