6!

6 hela dagar med min man hemma! U-N-D-E-R-B-A-R-T!!!! Nu jävlar ska jag plugga teori, laga massa barnmat och frysa in, städa det sista hemma (håller på och rensar) va med min man, bowla med jobbet och kanske vågar jag hoppas på en sovmorgon? Ja? Skulle fått det idag men vaknade 6 och det kliade i städfingrarna, men låg kvar i sängen och det va ju lika bra för när jag gick upp å tände lampan i hallen sp gick proppen för hallen, toan, ovanför skötbordet och i köket. Så jag klädde på mig fort som fan, slängde ner mitt hembakade bröd i handväskan (jag går runt och luktar underbart gott ;)) och gick till bussen för att åka till pappa för lite frukost och övningskörning! Hihi stackars Pontus som ska byta propp (ni som känner hnm vet nog att han inte är så praktisk av sig och har ingen aning om hur man byter en propp) sen måste han värma Theos gröt i kastrull ist för micro och byta bajsblöjan i totalt mörker hihihihi!

Klarade halkbanan i torsdags också! Så nu är det bara teorin och uppkörningen kvar. Jisses! Hopppppaaaas jag klarar!

Postat av: Emilia - Ung mamma till Tatum Angel.

Du har fått mail! :)

2012-11-19 @ 20:19:07
URL: http://eemijji.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: