Världens bästa Pappa

Idag ska vi hem till pappa på middag. Världens bästaste som kom till stinsen igår för att säga hej på mig, Catrin och Theo. Han passade Theo när vi provade massa kläder sen åkte han hem. Fick ett samtal nån timme senare av honom "ville bara säga att du han världens snällaste son". Jo, jag vet! Det är inte ofta han gnäller, mammas älsklingskille <3 bara om han är jäääättehungrig eller övertrött. Eller har ont såklart.

Pontus och Theo är på väg till Täby c för att köpa nybakade frallor till frukost. Själv ligger jag kvar i sängen och vilar. Sköööönt! Är glad att Pontus och Theo får lite ensamtid också då jag är själv med Theo nästan hela tiden. Jaja. Ska försöka sova lite mer eller gå upp å duscha!

Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: