Lik pappa

Oj! När jag kolla på bilden när Theo sitter i soffan i inlägget nedanför så ser jag också stora likheter mellan honom och pappa Pontus! Jäklar! Inte tänkt så mycket på det innan...

Sitter nu i stinsen och väntar på att min syster ska sluta jobbet så ska vi leta kläder till Theo och kanske henne till bröllopet! Jag har redan en superfin klänning :) måste dock leta efter kläder som jag kan köpa sen, till i sommar, då min kropp inte ser ut som den gjorde innan graviditeten. Suck! När ska allt det slappa stramas åt? Och dom där sista 1-2 kg, när försvinner dom? När bleks bristningarna? Huuu! Hatar dom. Det påminde mig om att jag måste köpa en bikini (eller 2) som är som ett linne så den täcker magen. Suck!

Jaja, nu ska jag inte bli bitter... Fast börja känna mig på dåligt humör helt plötsligt... Kanske ska väcka Theo och leka så jag blir gladare ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: