Denna (ensamma) fredag

Fick besök av min mamma idag. Pengar på kontot = fylld kyl & frys!

Va sedan en snabbis till Väsby och sa hejdå till Maxine. Oj vad jag kommer sakna henne nu när hon åker iväg. Tur att min andra bästa kompis (Sana) är kvar i Sverige iaf.

Sitter nu hemma och känner mig lite halv nere. Pontus jobbar, Theo sover och övriga Sverige festar. Jag känner mig fruktansvärt ensam. Är inte ett dugg avis på festandet utan att alla som går ut är med massa vänner. Här sitter jag en fredagskväll och kollar på tv. Nej nu ska vi inte bli neggo.

Imorgon är Pontus hemma med oss. Skönt! Då kan vi röja lite hemma också!

Ska återgå till mitt ensamma fredagsmys.

Pusssss

Postat av: Emelie

Å, att jag inte läste detta tidigare! Var också ensam ikväll. Hade lätt kunnat komma förbi å bara varit tv-sällskap!! :)

Kramis!!

2012-05-26 @ 00:06:08
URL: http://emlixx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: