Som far & son

Vaknar upp och ser dessa två bredvid mig i sängen. Haha undrar hur lätt det blir för Pontus att återgå till arbetet och slita sig från oss. Jag hade inte klarat det så lätt iaf. Sen blir det en utmaning för mig att själv ta hand om Theo. Fasar lite för hans skriktimmar han har varje kväll/natt, men det ska nog gå bra. Han är ju så otroligt söt!

Idag ska vi försöka oss på att åka till Täby c. Är så glad för om han skulle börja gråta för han är hungrig så har dom ett amningsrum där! Hur bra är inte det?! Så börjar han gallskrika efter mat är det max några min dit. Det är något alla köpcentrum borde ha. Varför? Jo, för att det finns så många som blir äcklade och tar illa vid sig vid offentlig amning, samt att JAG inte har någon större lust att sitta och flasha hela tutten bland massa människor. Sånt är jag inte bekväm med!

Postat av: Elin

Sjukt att folk kan bli äcklad av en mamma som ammar sitt barn :S Men nej, jag skulle inte heller vilja sitta och amma var som helst. Finns ju pervon till allt liksom.. Hoppas det gick bra :)

2012-03-15 @ 23:10:25
URL: http://elinlonnfors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: