Resultat

Såhär blev några av bullarna, medan andra glömde jag inne med min gravida vattenhjärna. Men gott blev det! Gjorde de flesta vanilj och några kanel :)

Såg på Denises blogg ett recept hon själv kommit på på kladdiga brownies, dom såg sinnessjukt goda ut. Men jag skulle nog servera dom som efterrätt med varma hallon och vaniljglass.

Märks det att jag har ett enormt sötsug just nu?! Som sagt, skärpning med det när bebben kommer. Så fort min kropp läkt någorlunda så är det barnvagnspromenader som gäller!

Big Brother!!! Vem ska ut?! Jag tkr Jessica. Blir irriterad hemma bara hon öppnar munnen!

Postat av: Denise 22 - mamma till Kevin 6

Men du är ju fortfarande ung även nu när ditt första är på g. :) Det var värre med min mamma som fick mig när hon var 38! Det roligaste vi gjorde tillsammans var att gå på skansen ! (true story!)

Du kommer fortfarande vara ung och frisk att du kan göra lite mer äventyrliga saker med ditt mirakel :)



Kram :P

2012-03-04 @ 22:14:26
URL: http://familyportrait.blogg.se/
Postat av: Denise 22 - mamma till Kevin 6

Jag vet precis vad du menar! Min mamma hade egentligen inte oddsen på sin sida då hon hade fel på sin livmoder. Så det var ren tur att jag klarade mig :)



Åh va glad jag blir! Jag ska se till att hålla ett vakande öga på din blogg också ska du se ;)



Kram!

2012-03-04 @ 22:22:28
URL: http://familyportrait.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: