Ny säng

Ska köpa ny säng. På söndag kör min snälla pappa mig å min lilla familj till IKEA så ska vi provligga sängar. Även om min kära man inte tycker att vi har råd med en ny säng så tycker jag att det är ganska akut. Jag kan inte slappna av i sömnen när vi har en sån liten säng (140 cm) och Theo ligger mellan oss. Är rädd att man på något sätt ska råka rulla över honom eller att han sk försvinna ner bland alla täcken eller dylik. Ska köpa en 180 cm säng. Har också haft min säng sen jag var 15 år så det känns skönt med en uppdatering. Dock ryker mina sparpengar som jag skulle haft till körkort.

Ligger i sängen å kollar på film nu. När Theo för en gångs skull sover djupt så är jag såklart klarvaken. Inte ok!

Vad händer mer i helgen? Imorgon känner jag att jag måste göra något. Har bara varit hemma flera dagar i rad nu och känner att jag blir helt slö och nästan nere av att inte komma iväg ngnstans. Åker nog med Pontus in till stan och hälsar på svärfamiljen. Så får dom gosa lite med Theo. Alla är så kära i min lilla gosse, inte så konstigt då han är den mest perfekta lilla kille jag någonsin lagt mina ögon på. Hade någon för ett år sen sagt att jag skulle ha barn idag så hade jag skrattat och tagit ännu en shot ;) men kärleken man känner är obeskrivlig.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: