Inte läge!

Känns som jag är på g att bli sjuk! Huvudet dunkar sönder, halsen gör ont och jag har typ slemhosta och ont i magen. Lovely efter en jobbig natt och två ensamma nätter framför mig. Önskat Pontus inte jobbade natt. Eller inte jobbade alls ;) hihi!

Jaja, ska prova få i mig värktabletter å en kopp kaffe sen måste det funka! Snälla söta lilla Tjabo va snäll mot din mamma inatt <3

Postat av: Emilia - 16 år & Mamma till Tatum.

Hej, just nu har jag en tävling på min blogg. Du kan vinna 1 av 3 presentkort, skulle vara jättekul om du ville delta, det är jätteenkelt!



direktlänk: http://eemijji.blogg.se/2012/march/tavling-1-vinn-1-av-3-presentkort-ifran-na.html#comment



Kram!

2012-03-30 @ 13:37:59
URL: http://eemijji.blogg.se/
Postat av: Emelie

Pontus får vara hemma och vamba!! (vård av mor och barn) haha.

Ni är så fina <3

2012-03-30 @ 18:52:10
Postat av: Emelie

Pontus får vara hemma och vamba!! (vård av mor och barn) haha.

Ni är så fina <3

2012-03-30 @ 18:56:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: