Ensam

Imorgon är jag själv med Theo för första gången. Dags för pappa Pontus att börja jobba igen. Kommer bli skrämmande. Jag ska också åka själv med honom till Täby centrum för en kontroll på Bvc. Är nervös! Men kommer nog gå bra :)

Dessa 2,5 v med min nya lilla familj har varit underbara. Trots mycket blandade känslor har vi sakta men säkert börjat hitta vår väg till vardagen. Pontus är världens finaste pappa till Theo och världens finaste kille till mig. Är inte svårt att vara stolt över honom. Jag älskar mina två killar så mycket!

Postat av: Moster CArro

Theodor e såååå söt! vill också träffa honom när han e vaken :-)

2012-03-20 @ 22:07:42
Postat av: catrin

Pontus är en otroligt bra pappa! <3

2012-03-21 @ 09:32:57
URL: http://caet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: