En vecka <3

Kl 23.28 ikväll blir min lilla kärlek 1 vecka gammal! Tänk att man redan lärt känna honom och det känns som han varit hos oss väldigt länge!

I början när han skrek blev jag förtvivlad för att jag inte visste vad han ville. I dagens läge är han världens sötaste bebis som äter och sover mest hela tiden. De få stunderna han är vaken är han med väldigt mycket och ska iaktta allt. Sina egna händer är såå roliga att kolla på :)

Ja det var väl lite om min kärlek. Ska skriva en förlossningsberättelse, tror jag. Rebecca önskade det men är det annars efterfrågat? Kommer ihåg allt ganska suddigt så måste sitta med Pontus isf och fråga honom massa..

Idag kommer farmor och farfar hit för att hälsa på oss och efter det kommer Ralfi och Rebecca :) ska bli kul då man inte sett dom på alldeles för länge!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: