Bill & Bull

Nu är dom här och fixar med badrumsskåpet! Dom är som Bill och Bull! Avslutar typ varandras meningar och verkar ha kul på sina arbetsdagar ihop! Så ska de va! Jag blir helt fnissig av att sitta och kolla på när dom jobbar!

Första dom sa när dom kom in va "ingen unge än!" haha!

Jaja! Snart kommer min äldsta syster med son och yngsta syster med pojkvän! Vi ska äta lunch ihop och jag ska få hjälp med att raka bort vinterpälsen på benen! Känner att jag för en gångs skull har lite energi! Har fixar iordning bordet i vardagsrummet, kört igång en maskin disk och gjort rent spisen samt samlat ihop all smutstvätt till en hög ist för att ha det utspritt över hela golvet i hallen!

Imorgon kommer svärföräldrarna hit på lunch och så ska vi till Willys och storhandla! Vuxenpoäng :)

Hihi här är en bild på min systerson som jag tycker är världens sötaste men på detta kort ser han ut som en mini kopia av Ove Sundberg hahaha! Det får man absolut inte säga till hans pappa som inte alls tyckte liknelsen var rolig medan jag tycker att det är hysteriskt roligt!!

Postat av: Mikaela

Jag tror bebis kommer inatt :)

Det var min första tanke när jag läste att du haft extra energi! Det hade jag dagen innan Felicia föddes, kände mig jätte pigg, fixade på dagen och gick ut och åt på kvällen sen på natten så drog de igång :) Så nu fick jag den känslan om dig :) Lycka till :) När har du annars som sista dag? eller har du fått nåt sånt datum? Kram

2012-03-02 @ 20:05:35
Postat av: Lotti - galen preggo

Jag hoppas verkligen att det är så för mig med! Min Bm pratade om att jag skulle bli igångsatt söndagen den 11. Men enligt mina beräkningsr så är två v den 10e, aja en dag mer eller mindre spelar ingen större roll. Hoppas dock inte på en igångsättning för då blir jag riktigt nervös. Sätts det igång nu så tar man det liksom som fdet kommer men får man en tid för igångsättning så hinner man tänka så himla mycket på det plus att jag vill hellre att det sker naturligt. Hur går allt för dig? har sammandragningarna lugnat ner sig`? Mår du illa något?



Kram

2012-03-02 @ 22:03:22
URL: http://potti.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Typiskt att det inte blev som jag trodde då! Okej men det är ju inte alls lång tid kvar om du tänker hur länge du gått nu :-P felicia fyller år den 11 :-) förstår, men om dom sätter igång går de väl rätt fort så du kanske inte hinner tänka så länge :-) men ungen ska ju ut, så det är bara slappna av så kommer hon :-) för ni visste att de va en tjej va? Jo då de växer på :-) har sammandragningar då och då, vissa gör lite ont men de jobbigaste är att jag är så sjukt trött hela tiden! Illamåendet gick över tack och lov :-) kram!

2012-03-03 @ 10:28:09
Postat av: Lotti - galen preggo

Nej det är det inte. Lite ofattbart att inom max 8 dagar beroende på hur lång tid förlossningen tar då, så är man plötsligt förälder! Vi har inte kollat könet men de flesta tror att det är en tjej och det känns så för mig med. Samt att min bm också tippade på det :)



Tänk om den kommer samma dag? Hehe.. senast den 11e blir jag igångsatt tror jag.



Vilken vecka är du i nu? Usch, tröttheten och illamående är skit. Skönt att illamåendet gått över iaf, är hemskt att springa och spy på jobbet hela tiden. Kramar

2012-03-03 @ 22:26:56
URL: http://potti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: