Bf + 6


Liten mage v 26


6 dagar över tiden. Lillfjärten lär ju inte komma innan kl 12 inatt så hur som helst kommer jag gå MINST en vecka över tiden.

Som jag känner mig just nu önskar jag inte ens min värsta fiende. Jag kan knappt resa mig själv, än mindre ta på mig byxor, strumpor eller dylik. Pontus har hjälpt mig med byxorna idag och min äldsta  syster har rrakat mina ben och målat mina tånaglar. Det är ganska komiskt men man känner ju sig så blottad och riktigt hjälplös, det är en känsla som ingen kan gilla särskilt mycket. Att inte ens klara vardagliga saker. Känner mig så tung nu så mina vattenballong ben bara skakar när jag ska resa mig upp ur soffan. Är så extremt vattenfylld så jag aldrig sett på maken. Jag ska se o ´m jag kan lyckas ta ett kort på hur stor grop jag kan få i mitt smalben om jag trycker ner ett finger. Benen har ungefär samma konsistens som en tempurmadrass om ni vet hur dom känns?

Har konstant sammandragningar. Inga som känns särskilt mycket utan bara spänner i magen. Är nr 2 nödig nästan hela tiden även om det idag inte är lika extremt som igår. Jag har också mensliknande smärtor som började smyga sig på igår, höll på så i en vecka för någon vecka sen men lugnade seda´n ner sig... Och jag svettas som en galning.

Tror på riktigt att sängen kommer braka på min sida snart för jag väger ju typ 500 ton! Usch och fy för de sista dagarna alltå! Men vet ni? Inom 8-9 dagar är jag MAMMA! Tihi!

Kommer slänga upp en bild imorgon på hur magen är i v 42 som jag går in i då. Så får ni se om ni tkr den blivit större eller om den sjunkit ner mera eller ser likadan ut :) Bebis blir ju större för varje dag vilket i sin tur innebär en större bebis att få ut genom... ah ni vet...

Ska kolla på Big Brother nu!

Puss och godnatt! Skriver kanske mer ikväll om jag inte kan somna men har varit igång mer än vanligt idag trots jag inte gjort så mycket, så jag är helt slut!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: