Besök!

Har haft en kollega med fru hör idag samt största syster med troll-Anton.

Lilla Tjorven är ju så bortskämd! Får massa fina presenter hela tiden. Tack så mycket alla fina människor för allt fint <3

Nu ska jag tigga till mig massage från mannen då min rygg pajat. Sitter nog dåligt när jag ammar.. Sen ska jag mata min son och sen ska vi sova. Imorgon kommer svärfamiljen så Theo får träffa sin faster och gammelfarmor för första gången :) roligt!

Fick btw ett städryck ikväll. Städade effektivt i kanske 2 h och lagade sen mat till oss. Helt underbart med min vanliga energi igen! Hoppas det håller i sig bara :)

Juste! När min käre lilleman ligger på rygg så vänder han sig till sidan.. Han försöker också krypa men huvudet sätter stop för det.. Då blir han frustrerad och börjar skrika. Sötnos! Tycker han är ovanligt stark för att inte ens va två v! Mammas kärlek <3

Postat av: fia

åh gullemys, tänk att de är så små :D

2012-03-17 @ 16:47:51
URL: http://josefinefia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: