Äckligt! Ursäkta mig men...

Läses på egna villkor!

Jag har varit helt upp & ner i magen! Har varit och gjort nr 2 kanske 10 ggr idag och så fort jag satt mig i soffan igen så känns det som att jag måste springa igen. Är det, plus mitt illamående inatt, kanske ett tecken...? Vågar knappt tänka tanken. Har börjat planera att med hjälp av Alvedon kanske gå på bio på lördag eller söndag med Pontus. Blir förmodligen sista gången på väldigt länge. Min kropp pallar inte det alls egentligen men jag vill ändå göra det med honom. Och med hans hjälp bör jag klara av det om vi går i Täby. Kanske...

Jaja, kolla klart på alla patetiskt underhållande människor i Big Brother och sen sova tills min kärlek kommer hem vid 6 imorgon bitti.

Puss!

Postat av: Fia

Jag mådde jätte illa och gick på toa som en tok 1 vecka innan bebis kom:D tydligen kroppens sätt att förbereda sig:p

2012-03-03 @ 20:41:06
URL: http://josefinefia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: