Till bebis <3

En sån här har jag beställt hem från www.hm.se till våran lilla bebbe. Jag längtar redan så mycket! Fast njuter av att ha sovmorgon varje dag <3 Magen växer sakta men säkert. Ska till MVC den 9e för att mäta magen och ta lite prover. Hoppas allt är som det ska :)

Postat av: Maria - med bebis i magen ☆

haha vad roligt att vi har så liknande situation!

jag är 22, du då? :)



och vad söt den där var!

2011-10-30 @ 19:26:54
URL: http://fashionstars.blogg.se/
Postat av: Rebecca .s

mmmmmmeeeeen dååå! en sån har ju jag tänkt ge er i present! haha då hittar tant becca något annat!

2011-10-30 @ 20:13:30
Postat av: Lotti

Haha, Rebecca! Vad gullig du är :) Jag köpte en i vit också för jag kunde inte bestämma mig! Så söta båda två. Älskar babykläder med öron. Köpte en rutig tröja med byxor till, tröjar har en luva med små öron också.. Urgulligt!

2011-10-30 @ 20:31:57
URL: http://potti.blogg.se/
Postat av: Rebecca .s

ååååååååååhhh jag har gått in i alla affärer och tittat på bebis kläder myyys!

2011-10-31 @ 11:23:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: