Smärtsamt äventyr

Vi var för att handla barnvagn idag men tydligen lite knas med avtalet med Emmaljunga så vi får åka dit i veckan igen. Blir troligtvis en svart vagn med gröna detaljer som Pontus vill ha, jag själv blev mer förtjust i en svart med rutigt mönster. Vi har ju ingen aning om könet så båda passar bra :)


Vilken tycker ni är finast? Den vänstra har gröna ränder uppe och vid fotstödet, den vill Pontus ha och den högra som är lite rutig föll mig bättre i smaken :)



Innan vi skulle till barnens hus i Uppl. Väsby, åkte vi och åt lunch på drop in och stötte på min syster. Vägen till drop in var dock inte smärtfri. Fick så jäkla ont i högra sidan av magen och enorma smärtor i bäckenbotten. Har haft det till och från sedan det. Som jag sa till Pontus när jag sakta med hans stöd försökte gå fram; hoppas våran bebis blir ett snällt barn med tanke på hur mycket smärta jag har fått gå igenom (och det kommer troligtvis bara bli värre).

Måste också få med en söt historia, när Pontus var liten, ca 8 år, bodde hans familj i USA. En dag hade hans mamma gjort svenska pannkakor till honom som matlåda. Bra att veta i denna story är att amerikanska pannkakor är betydligt tjockare än svenska. Han lärare kom och frågade blyga lilla pontus: What is this? Och syftade då på hans matlåda. It's Sweeidsh meat! Svarar Pontus och tror att han säger: Det är svensk mat! Jag blev om möjligen ännu mer kär i honom när han berättade det. Min fina söta gulliga älskling! Hahaha
Postat av: Rebecca.s

Hahahah nej Gud vad kul det var så kul så att jag skrattade högt på bussen haha. P.s i like den rutiga;)

2011-11-01 @ 14:38:59
Postat av: catrin

Den rutiga! :D

2011-11-02 @ 10:00:58
URL: http://caet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: