Seriöst sista inlägget för idag

Herregud. Har verkligen inte gjort något vettigt alls idag. Pluggade lite i morse tills jag insåg att det jag har kvar i mina kurser kan jag inte göra hemma utan måste ut och besöka olika verksamheter eller göra lekar med pedagogiskt syfte med barn.

Annars har jag bara ätit, sovit och spelat poer. Det har väl gått sådär. Hittat ett sätt där jag sakta men säkert får in lite saldo på kontot :) Dock otroligt sakta.

Sitter nu och väntar på att mannen med sin bror ska komma hem. Ruuuligt att dom funnit varandra :)

Ska väl hoppa i säng om inte alltför länge. Är dock inte trött. Tänkte gå upp tidigt imorgon för att kanske orka med träning? Sen ska jag och mannen iväg på utflykt och kolla/köpa något, hemlis? Men det skriver jag om imorgon :)

Hade också tänkt ge ett tips på något riktigt smaskigt och riktigt nyttigt någon dag :) Borde kanske själv följa mina sunda tankar.



Har smsat lite med min gudmor ikväll. Hon är ett underbart stöd för mig då jag håller på att försöka skaffa mig körkort innan jag föder min bebis. Börjar ju helt från start med detta. Har bara kört på en parkering förut för 2 år sedan med pappa men har nu tagit 2 kärlektioner och måste börja anstränga mig med teorin. Är fortfarande pirrigt att sitta bakom ratten, spec att möta trafik men vad gör man inte? Hoppas bara på att pengarna kommer att räcka. Annars får jag nog ta ett litet lån eller dylik, om jag nu får det beviljet när jag i princip inte har någon inkomst. Men körkort är ett stort MÅSTE till det läget som komma ska!

Godnattpuss


Kortet taget utanför pappa på vårat älskade klätterträd. Finns ingen finare årstid än hösten <3

Postat av: Sabina

Pluggar du också till förskollärare?? :)

2011-10-31 @ 14:41:51
Postat av: Lotti

Ja det gör jag. Gör du också det? Och vilken Sabina är det? :) Någon av dom två jag känner eller en annan?

2011-10-31 @ 18:30:04
URL: http://potti.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jaha!! Ja det gör jag!! Vart läser du? Det är Erics Sabina :D



Kram

2011-11-02 @ 14:17:31
Postat av: Lotti

Nu är jag sådär senil igen. Jag pluggar till barnskötare. haha var pluggar du? Kram

2011-11-02 @ 15:03:05
URL: http://potti.blogg.se/
Postat av: Sabina

Okej hehe :) på Stockholms universitet. Det är en treårig utbildning. Din är lite kortare va? Kul att vi vill/ska/utbildar oss för att jobba med samma sak :D ha det bra i Dalarna!!

2011-11-02 @ 19:31:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: