Pizzaaaa

Har fått ett obotligt sug efter skräpmat och speciellt godis som jag inte varit ett överdrivet stort fan av förut. Har fått i mig en halv pizza nu, är själv hemma så orkar inte ställa mig och laga något till bara mig. Spec inte eftersom jag stod och lagade risgrynsgröt i en timme i morse. Tycker ändå att jag är rätt duktig med maten och med att röra på mig. Speciellt med tanke på hur otroligt dålig jag varit på det förr. Hur som, inte nog med pizza, blev riktigt sugen på popcorn, chips och dipp men någon måtta får det allt vara. Vill inte gå upp mycket, FÅR inte gå upp mycket...


mmm, shishkebab pizza a la Red corner!



Så återgår till att kolla på true talant. Duett med Emelie och Tommy - a hole new world, en av mina favoritlåtar! Dock kan ingen slå Peter Jöback i den svenska versionen.
Postat av: Maria - med bebis i magen ☆

jag är 88a, blir 23 i december :)

jodå jag mår bra, vilket är skönt :)

vilken vecka är du i?

2011-10-30 @ 20:31:21
URL: http://fashionstars.blogg.se/
Postat av: Maria - med bebis i magen ☆

tiden går snabbt kan jag lova! känns inte som så länge sedan jag var i vecka 24 :)

2011-10-30 @ 20:40:58
URL: http://fashionstars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: