"Jag är kissnödig"

Nu är helgen nästan förbi. Har hunnit med träning igår, 1 h på gymmet och sen simma 0,5 km. Mycket duktig. Detta har resulterat i att jag bara gått upp lite mindre än 1 kg och är gravid i vecka 23 :)

Igår var jag också på min farbrors 50-årsfest. Jätteroligt! Känns lite skoj att hoppa runt och dansa helt nykter, då jag i princip aldrig gjort det. Hihoheha!



Kom att tänka på när jag Ralfi och min fästman skulle på match i måndags, Bajen-Jönköping, och jag och Ralfel står och väntar på Pontus på Stockholm Södra, jag går helt i mina egna tankar så kommer en telefonförsäljare fram till mig och frågar vilken operatör jag ringer med, och visar en skylt med alla sveriges olika operatörer. Jag som inte alls tänkte mig för sa det som jag gick runt och tänkte på, ger honom en korkad blick och kläcker ur mig; Jag är kissnödig! Han kollade på mig som att han trodde att jag var dum i huvudet (vilket jag också hade trott om det var ombytta roller) och såg smått förnedrad ut. Jag skämdes och bröjade asgarva och gick därifrån...

Denna gravida hjärna utsätter mig för massor alltså :D Men jag lyckas alltid göra bort mig iaf såå :P

Thats all!

 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: