Hopp och dans med foglossning!

Underbart!! Har sovit hos en kompis i natt och åkte mitt på dagen in till stan för att väcka min sovande pojke :)

Vi åkte och hämtade ut våra försökringspapper på förlovningsringarna som min kära man hade tappat när han var och hämtade ut ringarna. Vem sätter försäkringspapper på flera tusen i bakfickan? (!!!!) Hoppas verkligen inte att våran bebbe blir lika korkad som vi är, haha!


Bild lånad från www.google.se



När vi kom hem insåg jag att våran lägenhet hade blivit en svinstia igen, lovely! Jag fick lite ryck och började städa på en gång med hörlurarna i öronen. Sjöng och dansade samtidigt, på högsta volym, tills jag insåg att min käre fästman spelade in min dövsång :( Blev smått generad, ovanligt för att vara jag. Men men, blev helt slut efter en-en och en halv timmes effektivt städande och la mig i sängen, kanske inte det bästa att hoppa omkring som jag gjorde under städningen för nu kan jag knappt gå eller stå, knappt ens ligga ner i sängen för det gör så ont. Tror att jag har eller är på god väg att få foglossning. Fy satan vad ont jag har :( men jag är inte bitter jag!!!

tihi!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: