Glömma bort att man är gravid när magen är stor

Japp, det har hänt mign ett antal gånger. Jag glömmer bort att jag är gravid och råkar se en skymt av mig i ett fönster eller en spegel eller dylik och får en chock och hinner börja tänka att jag måste börja stenbanta. Herre gud..

Idag på gymmet så skulle min syster Cissi lägga in sina saker i samma skåp som min min andra syster, Carro. Carro försöker förklara villket skåp det är då Cissi kom efter oss till gymmet, gravid-Lotti med huvudet under armen säger glatt: Det är ju skåpet bredvid mitt :D Sen vill jag bita mig i tungan och undrar hur fan hon ska veta vilket som är mitt skåp.. haha!

Suck. Ska äta upp min underbart goda sallad och åka till min svärfamiljs hem och kolla fotboll? :P Jaja!

Tjingeling lingonsylt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: