Fritidskunskap bajs

Varför ska man kunna fritidens historia för att utbilda sig till barnskötare? Helt absurt ju :( Vet inte hur jag ska göra. Är nog lite fel linje jag valt, tyvärr. Skulle valt att plugga på yrkeshögskolan istället? 1,5 år och då kunna arbeta med något som ger bra betalt. Vad ska jag göra? Kan ju inte gå tillbaka till mitt jobb nu? Eller? Får försöka stå ut den här terminen som är slut 9e december, har bara bra mycket saker att göra fram till det...


Kortet var taget för lite mindre än ett år sedan, helt omedveten om den lilla parveln som växer i mamma mage <3



suuuuck!
Postat av: Emelie

Äsch lotti, nu tycker jag du låter lite negativ! Du ska absolut inte gå tillbaka till McDonalds på riktigt igen!!!! Kämpa på, man kommer inte tycka alla kurser är roliga men sen när man är klar kommer man känna sig så nöjd med sig själv!

Jag är fortfarande så otroligt glad för er skull och jag ler när jag läser din blogg, du är så kär, i pontus, i bebben och i livet på något alldeles underbart härligt sätt!



Ta hand om dig nu !! <3

2011-11-01 @ 00:22:58
URL: http://emlixx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: