Ändra till min blogg som gravid med gravid hjärna? :P

Rebecca på mitt jobb tyckte absolut att jag ska skriva om mina dagliga problem som jag får nu när jag är gravid, jag menar alltså hur min hjärna inte riktigt hänger med. Hur jag ständigt gör bort mig och glömmer saker. Jahaja.. Måste bara fixa min superfula design ;)

Kan ju börja med att min kära vän Sana gjort nya tuttar! Jag och Maxine bestämmer att vi ska ses hemma hos Max på lunch en lördag och jag tackar såklart ja till att komma. Detta var ca 1 v innan denna lördag. På fredagen, dagen innan, sitter jag på bussen och tror att allt är frid och fröjd så slår en tanke mig, lite sent kanske, men det visar sig då att jag arbetar mitt sista schemalagda pass på McDonald's den lördagen. Hur otroligt seg kan min hjärna vara? Jag har vetat om detta hur länge som helst!!!

Jaja, ska laga mat nu. LAX så jag får i mig massor med omega 3 så min hjärna kanske repar sig snart.


Tralalallaa
Postat av: Rebecca .s!!!

JIIIIPPPII!!! jag ska följa allt! jag följer dig på blogglovin nu helll yäää

2011-10-30 @ 20:10:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: