Vattenträning och Waynes coffe med säker felstavning

Somnade tillslut igår, säkert liggandes i samma ställning som jag lade mig i då jag inte kunde vända mig själv för jag hade så ont. Vaknade när min käre pojkvän kom hem till pappa och somnade om direkt igen. Vaknade av mitt alarm för att gå upp och vattenträna och tro det eller ej, smärtan var typ helt borta! Lovely.
Åkte ner till Vilunda och tränade på Medley med Elin. Superskönt! Haha, väl där nere skulle hon låsa sitt skåp med chipet hon har i sitt gymkort. Hon försöker gång på gång på gång och provar till och med att byta skåp. Säger att det inte är första gången det krånglar när jag då ser att hon står och försöker chipa igen låset med sitt SL Access kort. Hahaha.
Sen efter träningen åkte vi och åt lunch med Kicki Mami på Waynes coffe, jag har ingen aning om stavningen :S Blev en supergod toast med fetaost, lök, tomat och creme cheese :) Mums.
Nu är jag hemma hos pappa igen, ska bo här resten av helgen. Glömde dock mina järntabletter hemma så får försöka få i mig järn på annat sätt. Köpa jordgubbar? :) Leverpastej osv.
Ikväll är det IDOL :D
Ska pussa lite på min man innan han ska till jobbet. Hejdåååå


Party bild på mig, Carro och Sofie från förra året :) Nu dröjer det ett bra tag innan jag kan festa igen :) Inget jag saknar överdrivet mycket heller, bara vissa tillfällen då man kan känna sig lite utanför för att man inte kan hänga med på allt och inte var med när allt hände.. men men :)
Postat av: Elin

HAHAHA!!! Jag får skylla på att det var tidigt ;) Och att båda korten är blåa ;)

Ät leverpastej på macka tillsammans med typ paprika eller något annat med c-vitamin! För c-vitamin hjälper till med upptaget av järn i kroppen :) Bara litet tips från biologinörd ;) Broccoli innehåller och massa järn om du tycker om det!

2011-11-11 @ 15:16:03
URL: http://elinlonnfors.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hahahahahahahaha jag sitter på jobbet på rast och skrattr ihjäl mig !! Harald ba vad skrattr du åt? Jag ba eellin är en käppis

2011-11-11 @ 15:26:15
Postat av: Lotti

Hahaha det var jätteroligt :D Och tack för tipset :) Ska göra det!! När tränar vi igen? ;) Hoppas du får jättekul ikv :)

2011-11-11 @ 15:55:19
URL: http://potti.blogg.se/
Postat av: elin

Haha :P bra att jag får rykte på jobbet om att vara knäpp ;) men det kanske alla hade fattat redan :P haha



Lotti vi kan säkert träna nästa vecka igen :) men kommer just nu inte riktigt ihåg hur jag jobbar :) hör av mig!

2011-11-11 @ 18:49:55
URL: http://elinlonnfors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: