Vardagstråk

Vaknade nyss, sovit 12 mycket behövande timmar efter helgens sömnlöshet.

Har slängt in mina jobbkläder i tvätten eftersom christoffer tjatade sönder på mig att jag skulle tvätta.

Vad står annars på schemat idag? Jag tänkte bara ligga kvar i sängen och mysa tills Pontus ska gå upp och sen ska vi städa. Vika all tvätt som bara ligger och skräpar på soffan och röja i hela lägenheten. Jag kände nyss att det var klibbigt på golvet på Pontus sida av sängen, utspilld läsk/cider/öl? Måste verkligen storstäda :( Och som jag avskyr det... men på med hög musik och sen är det bara att köra. Dock med massa pauser för mig då jag får så ont.

Imorgon ska vi till Danderyd och bara kolla upp en liten knöl bara. Säkra före det osäkra med tanke på att det går bröstcanser i släkten. Troligtvis och förhoppningsvis är det inget annat än en förändring i bröstet då jag är gravid och det påverkar kroppen på otroligt många sätt.

Det är skönt att jag får denna dag tillsammans med min älskling :) Imorgon ska vi troligtvis på hockeymatch. Ska bli roligt. Känner att jag börjat få upp ögonen för sport mer och mer när jag är förlovad med en otroligt sportintresserad kille ;)

Det var väl allt för nu. Ska kolla på tv och snart hämta ut mina jobbkläder.

Puss

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: