Vagnen beställd

Nu har vi beställt vagnen och betalat nästan hela vagnen, tack snälla Björn för all hjälp :) Det blev den Pontus ville ha. Jag kände att jag tjatar på att han ska bli mer delaktig men för att han ska bli det så måste han ju få vara med och göra sin röst hörd. Vagnen är jättefin,  svart med gröna detaljer, då jag tycker att grönt passar till både tjejer och killar eftersom vi inte vet könet.
Snart ska jag iväg och simma med Carolin. Var länge sen vi bara simmade. Ska bli skönt, sen åker jag hem och myser hemma tills min man kommer hem till mig.
Jobbar tidigt imorgon så kommer slockna ganska tidigt ikv.
Puss
Postat av: Rebecca .s

hahah det är bra pontus ! men chilla lite med dina hif gener när beben kommer allright;)

2011-11-17 @ 16:20:30
Postat av: Rebecca .s

jag ska göra barnet till musikal älskare sooom miig MOHAHAH ( haha ha jag skojjade verkligen) eller?? hahah nu skojja jag igen

2011-11-17 @ 16:21:18
Postat av: Björn

Det var så lite så gumman! :) Vagnen är beställd och bör anlända strax innan Jul! :) Sen ligger den och väntar på att ni ska trycka ut knodden så ni kan komma och hämta den !! :) Hoppas ni blir nöjda ! :)

2011-11-17 @ 22:44:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: