Väckningen ringer 03.50

Japp, då ska jag gå upp. Ska ta bussen till jobbet. Har ingen större lust att gå själv då jag knappt går, snarare vaggar fram. Är inte så långt gången att jag vaggar fram för jag inte kan gå på andra sätt utan snarare för att det är skönare. Avbelastar mer känns det som. Jag som har så otroligt ont ibland.
Ska någon gång försöka beskriva en typisk dag för mig och hur all smärta känns. Fick höra av en tjej på jobbet idag att jag var väldigt i farten för att vara gravid. Men har ont vad jag än gör så lika bra att köra på tills man inte kan köra alls... förhoppningsvis kan jag jobba långt in i graviditeten men får se hur det går med det. Känns lite orättvist att det är kvinnan som bär på barnet och killen inte känner någon smärta alls, mer än att passa upp på den gravide förståss ;) Men min är iaf den bästa, som jag skrev i ett tidigare inlägg. Han är min räddare i nö(r)den ;)
OCH glöm inte farsdag imorgon!
OCH glöm inte gissa på inlägget innan =) Den som gissar rätt får en tanke från MOI! Hahaha så kom igen nu alla typ 40-50 pers som läser, GIIIIIISSA! Catrin får inte gissa ;) Hahaha
OCH Catrin kände för första gången en spark från min lilla i magen. Han eller hon har varit igång mycket idag <3 mammas lilla :)
Visste ni att Zlatan Ibrahimovic har en tvillingsyster? ;) Såhär spenderar jag mina lärdagkvällar hahaha men jag klagar inte. Har inte tråkigare för att jag är nykter... hahah
Postat av: Patricia♡

Tack så jättemycket och grattis till er också. När skedde förlovningen för dig?)

2011-11-13 @ 20:14:11
URL: http://patriciac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: