Sova själv

Inget jag alls tycker om. Har vant mig att somna med min älskling. Sova bredvid honom och sen vakna mitt i natten av att han kryper in bredvid/bakom mig och håller om mig när han ska sova. Jag ska sova själv idag och imorgon. Inget fan av det alls. Men han är världens bästa, på riktigt. Säger jag någonsin något annat så är jag korkad. Så otroligt bäst, speciellt nu när jag har så ont. När han hjälper mig att vända mig när jag inte kan röra mig mitt i natten, när han hämtar vatten åt mig varje gång jag vaknar, som springer och handlar saker som jag prompt vill ha.
Ett kärleksinlägg, men det är han verkligen värd. Min största kärlek. Min fästman. Pappan till vårat barn.
Postat av: Rebecca s

Ååååh jag tycker också Pontus är bäässt!

2011-11-12 @ 00:11:39
Postat av: Blopparna - Alexandra

Fina ni är tillsammans!

2011-11-12 @ 14:55:19
URL: http://blopparna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: