Shopping och Dalarna!

Har precis varit i Väsby centrum, min kärlek följa med sen var han tvungen att jobba.

Hur underbart är det inte att vakna till mitt i natten av att han håller om en, säger att han älskar mig och att han ska göra allt han kan för att hjälpa mig dom sista månaderna innan förlossningen? Jag har börjat få så himlans ont att jag ibland måste få hjälp med att vända mig när jag sover. Allt för att fogarna blir mjukare när man är gravid, om jag fattat det rätt. Gör så fruktansvärt ont ibland.

Hur som helst, har shoppat! Har egentligen inga pengar alls att spendera men var tvungen att köpa gravid leggings/strumpbyxor, en finare gravidtröja, hårfärg, balsam, en fet hudkräm som jag smörjer in magen med och naturgodis till min och pappas resa till Dalarna. Vi åker vid 3! Kommer såklart stanna på McDonald's och äta på vägen, som vanligt, men när man inte jobbat där på en månad så blir man faktiskt lite småsugen på maten. Inte det bästa men ack så gott!

Vi har fortfarande inte beställt hem barnvagnen än men snart så! Det sker väl nästa vecka.


Kollar man riktigt noga kan man se denna kille ur två olika perspektiv.
Kan ni se vilka? :)


Postat av: Rebecca .s

hahah vad sjukt.. först så ba va fan vad då på två olika sätt skit snack sen så bara hände det jag såg hahah

2011-11-02 @ 12:52:54
Postat av: Lotti

hahaha rebecca <3

2011-11-02 @ 15:02:08
URL: http://potti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: