Promenad

Ska ut och gå till täby centrum strax, med Pontus. Faktiskt hans initiativ. Jag måste ju gå ofta men kan varken gå speciellt länge eller snabbt. Är så stor skillnad på hur det var innan jag blev gravid och hur det är nu. Fast klagar inte. Gillar ändå att vara gravid, det är så mysigt att alltid ha någon med sig var man än är.

Spelade lite poker nyss igen, vann 3,80 dollar. Försökte säga till Pontus att det viktiga inte är att vinna, utan att delta ;) Hahaha eller? Nej, kanske inte i poker, som han sa till mig. Håller med.

Nu ska vi ta på oss kläderna och traska iväg :)

Puss
Postat av: emelie

heej lotti :) kul att du har en blogg som jag kan följa haha, här är min om du är intresserad: haglundz.blogg.se



hoppas allt e bra, och grattis till graviditeten!!

2011-11-21 @ 19:34:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: