Oattraktiv

Blir lätt så, inga läsare när man inte uppdaterar dagligen. Har varit hos pappa i flera dagar men ska bli bättre på att skriva och på att lägga in bilder :) Tihi!
Är hos pappa nu också. Glömde ju min telefon här igår. Stackars Pontus som fick ställa sitt alarm tidigt för min skull. Jag skulle gå upp kl 6 och han skulle upp vid 8 tror jag. När klockan väl ringde kl 6 så vaknade han och sa åt mig att gå upp. Jag mumlade sömnigt att jag ville snooza. Han säger med en otrolig bitterhet i rösten: AA MEN BARA EN GÅNG! hahaha min kärlek :)
Ska käka middag nu och sen åka på djup vattenträning med Elin och troligtvis Lina. Känns bra att jag ändå orkar träna och orkar jobba. Då mitt jobb inte är som att sitta på kontor hela dagen. Det är tungt, det lovar jag, men jag klarar det just nu.
Fick faktiskt också en biobiljett från jobbet idag, är superglad :D
Postat av: Patricia♡

Samma här, eller jag är nästan nykär varje dag. Tröttnar aldrig på min underbara sambo:D



2011-11-14 @ 20:29:56
URL: http://patriciac.blogg.se/
Postat av: Elin

Tycker du är jätteduktig som tränar och jobbar och står i! :) Det som vi ogravida till och med tycker är jobbigt :P Hehe

2011-11-14 @ 22:17:20
URL: http://elinlonnfors.blogg.se/
Postat av: Lotti med bebbe

du är så söt Elin :) det är så himla skönt efter träningen så man känner sig som en ny människa, typ :P

2011-11-16 @ 09:32:31
URL: http://potti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: