Morgonpigg liten bebis

Den har sparkat som tusan hela morgonen :) Blir dock överlycklig av det så ska inte klaga. Känns som den har gjort volter och jag vet inte vad i magen!

Ska käka frukost nu och åka till vårdcentralen. Kolla upp lite saker..

Måste se till att få ner allt som jag ska ha med mig sen. Ska till jobbet direkt efter och sen troligtvis sova hos pappa och förhoppningsvis köra vattenträning med Elin på fredag morgon. Gjorde ju ett tappert försök till träning härom dagen men hade ju världens otur med att det gymmet inte tillhör Medley, trots att det ligger i samma byggnad :( Me sad girl :(

Imorgon ska jag också träffa mami och fanny :) Fullspäckad dag :) Och sen troligtvis jobba extra i helgen.

Nu måste jag skynda mig :) Puss och hej


Min bebbe i v 18 <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: