Morgon bebbe

God morgon!
-
Vaknade strax efter 7 av att bebben sparkade mig jättemycket ;) Hela magen hoppad upp och ner. Tror den inte ville att mamma skulle sova mer då.
-
Känns lite konstigt att kalla bebben för en den ist för hon eller han, men jag har ju ingen aning. Min kära Maxine och lillasyster Catrin är övertygade om att det är en liten pojke. Oavsett kommer den bli det bästa som hänt mig :)
-
Har precis ätit frukost med pappa och han kollar på Wallander medan jag halvt kollar och halvt skriver. Ska iväg till jobbet om en timme typ. Ska GÅ! Kanske inte är så smart då jag kommer få jätteont ikv men är redo med alvedon plus att jag får gå lite med min pappa igen, något vi gjorde jättemkt för några år sedan och gjorde lite i början när jag var gravid. Nu kan jag knappt gå tio meter utan att behöva kippa efter luft. Men som jag sagt hundra gånger och kommer säga hundra gånger till, vad gör man inte <3 ;) Vi måste dock gå senast kvart över 9. Börjar jobba 10. Förut kunde jag gå på bara en kvart men nu kan man inte räkna med det riktigt haha..
-
Jag hoppas att jag kan bli bättre med träningen i veckan som kommer. Skulle tränat i måndags men då hade jag ju otur med att mitt kort inte funkad på det gymmet, bara simhallen och jag hade inte med några simkläder så jag gick och handlade lite träningskläder ist. Enda träningen jag hunnit med i veckan var med Elin igår :) Jag ska bli bättre med träningen. Spec vattenträningen för den hjälper min rygg lite känns det som.
-
Förresten, Idol igår? Andre är bland det sötaste jag sett. Känner mig som en pedofil som kollar på en kille som är tretton år haha.. Nej då, han är sådär sockersöt så man nästan får moderskänslor ;) Hahah fast dom andra var faktiskt bättre.
-
Ni glömmer inte fars dag imorgon va? :) Kanske till och med ska säga grattis till Pontus, han är ju nästan pappa ;)
-
Nu är det JOBBA JOBBA JOBBAAAA
Postat av: znappe

lol, awesome bild! ;D

2011-11-14 @ 00:57:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: