McDonald's och pizza

Har jobbat hela helgen. Tar massa extratider nu för jag måste tjäna massa pengar då jag inte kommer få ett öre från perioden 1-10e november. Kommer kännas i december.


Min syster Cissi gjorde denna fläta på mig igår kväll, en fläta som börjar i luggen på höger sidan och går huvudet runt och hänger ner på vänster sida. Den är med 4 delar istället för 3 och den är utbakad, hon är riktigt duktig med att fixa och trixa med hår, dock är min inget vidare på bilden då jag har sovit med den och arbetat hela dagen.


Idag är det söndag vilket betyder att jag går in i graviditetsvecka 27. Kommer att ansöka om havandeskapspenning. Jag och min chef är överens om detta så det är skönt iaf.

Pontus var helt slut efter den här helgen så blev ingen hemlagad middag idag utan ICA pizza. Själv har man inte ätit klart och Pontus har redan gått och lagt sig så blir nog lite pokerspelande (förlorande) för min del :) Är helt slut men nu är jag hemma några dagar iaf så det blir bättre uppdatering, i promise.

Puss

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: