Intensiv dag

Blir så att när man jobbar heltid så blir de lediga dagarna väldigt intensiva nu när man behöver mer tid på sig till alls, känns det som. Idag vaknade jag av mig själv 10.30, hade stängt av mobilen för att få sova ut.

Direkt när jag sätter på min mobil ringer Carro och frågar om jag vill med på en mindra roadtrip till Norrtälje. Javisst, varför inte, Pontus sover ändå till eftermiddagen då han jobbar nätter just nu. Hade dock glömt att jag sagt till Catrin att jag skulle med henne till Sofia när hon skulle göra fransförlängning om jag orkade, men nu blev det inte så, ännu ett exempel på min gravidhjärna. Hoppas du inte blir alltför arg? :) Du kan få en länk här, hihi.

Vi åkte hur som helst dit för Carro skulle låna några böcker som alla bara fanns där. Det var en mysig liten stad. Jag hann med att köpa lite barnkläder till bebisen, 4 olika bodysar och en mössa samt 2 amningsbhar till mig som var på halva priset! Dom är verkligen inte sexiga för fem öre men oj vad sköna!


Efter shoppingturen åkte vi tillbaka, jag pussade lite på min sovande man sen blev jag arg på honom för att han inte ville vakna och vara med mig då vi inte setts på flera dagar (4) mer än ca 10 min på jobbet då han börjat när jag slutat. När jag härjat klart över min aggression så åkte jag in till stan för att gå på bio med min kusin Elin. Hon bjöd mig på middag och bio som en sen födelsedagspresent. Det var riktigt mysigt. Sen åkte jag hem och kom hem nu.. och inser att jag är sjukt trött.

Imorgon ska vi till MVC och sen ska jag träffa Linda och lilla Elvis för första gången sen min födelsedag. Han måste ha vuxit massa på dessa månader!!

Nej men nu är jag död och måste sova.

Puss


Dom här köpte jag fast dom var grön och vit randiga, jättesöta! Och bodyn kan man knäppa på två olika ställen mellan benen så att bebisen kan ha den längre. Jättesöta saker. De 3 andra bodysarna var inte av märket Lundmyr of Sweeden utan bara vanliga kläder utan något speciellt märke. Min lilla älskling kommer bli en Hammarbyare <3

Postat av: Amanda Matanovic ☆

Godmorgon .. allt bra med dig idag? :D

2011-11-29 @ 06:55:23
URL: http://ammm.blogg.se/
Postat av: Lotti

sv: jag tog 13 mm som jag hade sist så att det inte skulle bli för långt från början, men nästa gång ska jag ta lite längre tänkte jag mig :D

2011-11-29 @ 13:01:06
URL: http://potti.blogg.se/
Postat av: catrin

Haha, kommentaren skulle självklart vara från mig! Men av någon konstig anledning blir alla från dig.. det går inte att ändra heller :( hahah

2011-11-29 @ 13:02:03
URL: http://caet.blogg.se/
Postat av: En blogg om Kevin

Åh tusen tack själv för din kommentar Lotti!

Du är jättevälkommen tillbaka, jag ska se till att kika in här jag också. Diggar ditt sätt att skriva! :D

2011-11-29 @ 20:08:31
URL: http://tusenniohundraelvadagar.blogg.se/
Postat av: Lotti - galen preggo

Catrin: Hahaha undra varför (A)



En blogg om Kevin: Tack!! Jag e lite galen ;)

2011-11-29 @ 20:36:19
URL: http://potti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: