Ikväll <3

Roligt att jag ska börja jobba 13 idag och vaknar strax efter 6 - halv 7 och är hur pigg som helst. Pappa var som tur också vaken så vi kollade på en Wallander och han började laga risgrynsgröt. Det är ju ett måste på första advent :) Undra om man kanske ska lägga ner en slant på att julpynta lägenheten hemma? Känns ganska ovärt denna jul då vi knappt är hemma tillsammans plus att vi kommer behöva köpa en massa saker tills lilla parveln kommer. Så kanske bättre att satsa på ett juligt hem nästa år när man har en liten bebis?
-
Börjar som sagt 13 idag och slutar 21.30. Jobbigt pass... Hela dagen försvinner.
-
Igår efter jobbet kunde jag knappt gå igen. Det börjar bli otroligt jobbigt att arbeta. Känner mig klumpig och stor. Magen stöter in i alla hela tiden och jag kan typ inte böja mig ner för att ta upp saker utan att få allt blod i huvudet och känna massa yrsel. Känner av smärtan i bäckenbotten idag med. Det är aldrig ett bra tecken att ha ont på morgonen inför en arbetsdag. Då förbereder jag mig för den värsta smärtan ikväll ist.
-
Jag får träffa min man ikväll! Känns som vi knappt ses igen då han börjar jobba när jag slutar och vi är lediga olika dagar. Påfrestande. Saknar. Han är ändå världens bästa, han har lovat att komma och möta mig vid busshållplatsen ikväll när jag kommer med bussen. Den är ändå över en km ifrån där vi bor. Min fina :)
-
Nu ska jag gå och hålla pappa sällskap och inte fastna här. Skriver kanske mer ikväll efter jobbet. Eller snarare skriver troligtvis ikväll efter jobbet och mer imorgon och tisdag då jag är ledig :) OCH idag går vi in i vecka 28 <3
-
Puss

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: