Hockey hockey hockey

Åkte till Danderyd och kollade upp min lilla pytteknöl som troligtvis bara är en förändring för att jag är gravid, men för att vara på säkre sidan  så tog de cellprover från den och skickar svaret till min läkare inom en v. Toppen :) Min kärlek som fick mig att gå till läkaren berättade att han varit orolig, min älskling, inget kommer hända mig så att jag någonsin lämnar dig. Vet inte varför jag skriver det till honom här i min blogg då han aldrig läser den, men men.

Kortet taget från http://caet.blogg.se

Efter Danderyd åkte vi till Mörby c och åt lite på taco bar mumsiiii.

Sen åkte grawid qwinna och mötte Sana och Maxen vid plattan och gick runt lite i affärer och käkade middag i kungshallarna, mera mumsiiii. 

Efter det blev det kaffe och sen åkte vi till Farsta för att kolla när Bajen fans spelade mot Farsta :) VINST såklart. Ganska roligt att mitt ex är andre målvakt i farsta och hade svalt, enligt mig, lite väl mycket luft innan matchen och var inte alls lika kaxig när dom förlorade, men han vågade komma fram och hälsa vilket var modigt ;) Fick också träffa hans ena lillasyster, Emelie och hans pappa. Var verkligen jättelänge sedan man såg henne eller hennes syster. Jättesöta tjejer båda två. Var roligt att se hur vuxen till sättet Emelie hade blivit. Från att vara den söta lilla tjejen som inte pratade alltför mycket med mig förr i tiden, som var ganska  blyg, till att prata massor :) Men man har nog mer gemensamt också när man börjar bli äldre. Tycker det är trist att man ska tappa kontakten med ens ex familj som man ibland kommer ganska nära även fast ett förhållande tar slut. Hur som helst, matchen var roligt att se, det lilla jag såg och roligt sällskap. Pappa och Catrin kom också :)

Ska nog sova strax. Jobbar imorgon 8.30-17.30. Haha måste erkänna att jag satt på toa när jobbet ringde, eller när Elin ringde från jobbet. Hon frågar: stör jag? Jag skrattade lite och svara naeee :D hahaha så nu vet du Elin ;) haha

Puss
Postat av: Elin

HAHAHAHA jag döör va kul! :P Men jag hörde ju iaf inget plumsande ;) HAHAHAHA!

2011-11-23 @ 01:04:36
URL: http://elinlonnfors.blogg.se/
Postat av: Rebecca .s

HAHAHAHAHAHAHAHA!!!!!

2011-11-23 @ 10:10:20
Postat av: Rebecca .s

HAHAHAHAHAHAHAHA!!!!!

2011-11-23 @ 10:10:34
Postat av: emelie

åhh :D det var kul & träffa dig/er också lotti!!! ja det är synd, för du är den närmaste vi har kommit iallafalll haha :) hoppas verkligen vi ses snart igen!

<33

2011-11-23 @ 21:06:08
Postat av: Lotti med bebbe

hahahahaha nej jag fick knipa hahahah men jag skäms inte :D

2011-11-23 @ 21:25:13
URL: http://potti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: