Glass ist för träning

Jag skulle ju simma idag med Carro men tjiii fick vi. Man får tydligen inte simma på torsdagar för då har simsällskapet alla simbassänger. Otur för oss. Jag var inställd på att träna :( Gick dock med pappa till simhallen så fick lite (för mig ganska mycket då min kondis e kass nu pga graviditeten) motion. För att trösta oss för vi var så ledsna att vi inte kunde träna så åkte vi till jobbet och köpte kaffe och glass, mums. Men nu måste jag bli nyttig igen. Känner att jag har "unnat" mig själv lite väl mycket skit på sistone.

Nu blir det en jobbhelg att se fram emot :D $$$$$$$$$

Postat av: M*

Ville bara önska dig en trevlig helg!

2011-11-18 @ 17:41:44
URL: http://ILROMANISTA.SE

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: