Fullt upp idag!

Sitter nu och äter lite frukost. Har fullspäckat schema idag :)



Åka till täby bibliotek och se om jag kan hitta lite fakta och göra klart en uppgift samt skriva början/klart på de uppgifter jag har kvar. Vore så skönt att slitta plugga under praktiken som börjar v. 46!

Åka hem igen för att ha lite ensamtid med min man, vi ses ju inte försen på måndag igen!?!! :(

Packa allt jag ska ha med till Dalarna.

Åka till kyrkogården med familjen för att tända lite ljus.

Träna med syster.

Hem och sova över hos pappa, för vi åker till Dalarna imorgon!


Får absolut INTE glömma att ta med mig teoriboken, måste plugga massa teori i Dalarna. Kämpa kämpa kämpa!!!
Postat av: Sandra

Mysigt med Dalarna! Kom att tänka på dig idag för vi ska äta råbiff till middag :) Sköt om dig!

2011-11-01 @ 16:31:03
Postat av: Lotti

Vad roligt att ni börjat med det! Fast det visste jag iof :P Jag ska också¨äta det idag när vi kommer till Dalarna! Världens godaste maträtt.. mums! Hur är erat liv nu som nygifta? Eller hyffsat nygifta i alla fall :) Ha det bra!

2011-11-02 @ 12:01:25
URL: http://potti.blogg.se/
Postat av: Sandra

Livet är hur bra som helst! Världens bästa man och läser en jättebra utbidlning i Uppsala, trivs verkligen super! Dig håller jag lite koll på via bloggen :) Lycka till med allt!

2011-11-03 @ 08:43:14
Postat av: Lotti

Vad roligt :) Skriver inte du någon blogg? Och tack så mycket!!! Ha det bra :)

2011-11-07 @ 19:07:51
URL: http://potti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: