Fryst kolsyrad julmust

Har kommit från jobbet för några timmar sedan. Blev inringd igår för idag. Blev också tillfrågad att arbeta lördag 10-19 och söndag 05.30-14.30 tror jag det var. Känns bra att kunna tjäna pengar igen. Även fast Pontus sagt att han skulle hjälpa mig ekonomiskt, att våran ekonomi skulle bli mer delad när jag pluggade så vill jag ändå inte riktigt utsätta honom för det. Spec inte nu med alla köp man måste göra inför att få en bebbe.
Sitter här nu hos min pappa, kommer sova här fram till söndag är min plan. Blir så när man bor i Täby och arbetar i Upplands Väsby. Kommunikationen är inte den bästa, speciellt inte på helgerna. Bredvid mig har jag en iskall julmust. La in den i frysen för några timmar sedan och glömde den, som vanligt. Nu är den helt isig dock med jättemycket kolsyra kvar. MUMS :)
Kommer få sova med min älskling inatt igen :) Varje gång jag får tillbringa natten med honom sover jag nöjd som en bebis. Dock kanske inte när jag måste väcka honom för att han måste vända på mig för jag har så ont :( Men han älskar mig och jag hade gjort det för honom också <3 Tycker det är ganska orättvist att vissa kvinnor har så problemfria graviditeter medan andra har ont konstant. Även redan från och med v 20. (är nu i v 25)
Haha dagens blåsta kommentar kommer från min syster Catrin (som jag älskar iaf trots att hon inte är världens mest allmännbildade person, för att jag måste;) ) "Idag fick jag veta att Asien inte är ett land utan en kontinent. Jag har alltid hört att folk har pratat om Asien och Kina och trott att det var två länder :D " Som stolt storasyster tycker jag att detta var charmigt ;)

Där var vi i GBG, jag, Catrin, Linda och pappa. Linda var gravid och tjatade på mig att jag också skulle bli det och bara ca 2 månader efter blev jag det. Vilket sammaträffande va? :)
Ska sova nu. Är helt slut efter 8 timmar ståendes. Jag som blir andfådd av att gå i mer än 10 min liksom. Och får ont när jag gått i över 30 min... Men men, bara stå ut. Får ta till med Alvedon i värsta fall. Hur som helst, upp tidigt imorgon för vattenträning :) Förhoppningsvis får Elin en plats också :) Vore inte lika kul att gå själv ju :(
Godnatt alla fina :) ska slänga in ett kort så det inte blir så tråkigt inlägg ;)
Postat av: Anonym

2011-11-10 @ 23:57:59
URL: http://caet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: