Fisk och nästäppa

Har precis lagat lunch till mig och Pontus. Är så skönt att vara hemma bara vi. Våran helg, måndag-tisdag. Lunchen blev för min del fiskpinnar och potatismos och Pontus som inte äter fisk fick falukorv istället. Jag har verkligen slarvat med att få i mig fisk. Måste köpa omega 3 tabletter som jag måste ta varje dag. Man ska äta fisk 3 gånger i veckan, minst, och jag äter det kanske en gång i månaden som bäst? Är verkligen svårt när Pontus inte äter det. Känns så onödigt att laga olika maträtter.

Börjar känna av i näsan att jag är gravid. Är täppt nästan hela tiden plus att jag har börjat blöda lite då och då eftersom blodkärlen blir skörare när man är gravid. Lite irriterande men inget som är jättejobbigt.

Puss

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: