Effektiv dag med lite otur

Gick till gymmet och frågar var man ska gå in, då jag aldrig varit där. Tjejen som arbetar på Medley svarar ditåt och frågar om jag har gymkort. Ja, Medley sthlm! Svarar jag, varpå hon föröklarar att gymmet i Tibble är ett av få som inte tillhör Medley men som ligger i samma anläggning. Att bara simhallen är för de med medleykort. Suckar och går och handlar lite träningskläder på stadium. Hade otur med gymmen men tur på Stadium för jag hittade ett par träningsbyxor och en bikini som jag kan simma i. Dock är underdelen skitful så jag ska leta upp en vanlig svart del som man kan ha ist. Väl där i kassan så frågade expediten snäll om jag ville bli medlem, varför inte liksom? Så fick jag 10% rabatt på mitt köp. Blev väl 50 kr billigare typ :) Det klaga jag inte över.

Vad har jag mer gjort? Jag har faktiskt gjort lite på min ToDo lista jag skrev igår.

- Ringa CSN - CHECK
- Höra av mig till skolan och säga att jag hoppar av - CHECK
- Ringa förskolan och säga att jag ej kommer på praktiken - CHECK

Nu tänkta jag städa lite och äta klart mitt superstora jätteröda äpple och ringa Elin och kolla om hon vaknat än efter sina morgonäventyr. Haha, hon ringde och var stoltare än tuppen för att hon lyckades få bra på ett IQ test som hon för ca ett år sen fick uruselt resultat på ;) Thats my blondie! :)


Gammalt kort på oss, innan hon åkte till USA


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: